آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

یک سال و هفت ماه

1395/2/8 15:10
نویسنده : مامان
148 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال و هفت ماه داری عزیزم...

پریروز پسرعمه جانت  آقا مهرداد به دنیا اومد و ما رفتیم دیدنش

خیلی کوچولو بود مامانی تو خیلی بزرگ شدی

پسر عمه هات آقا کارن  9 دی و راستین خان هم فکر کنم 21 فروردین بود که اومدن

ایشالله همتون سالم باشید و خوش و خرم در کنار همبوس

خیلی شیطون شدی و مرتب همه چی به من و بابات و بقیه میگی

هیشکی حریفت نمیشه گلم

شیرین زبون من فقط می خوام فدات بشم اما گاهی اوقات از دستت قات میزنم کلا

مثل دیشب که ...

پلاستیک پر دوغ رو از بالای کابینت کشیدی پایین و همش ریخت رو فرش آشپزخونه و تو خوشحال و خندون دست میزدی تو دوغا و می خوردی و میگفتی به به و سرت رو هم تکون میدادی

من نمیدونستم شما رو بزنم خودمو بزنم از طرفی کاراتو میدیدم می خواستم قورتت بدم

بعدش دیگه سرت رو گذاشتی رو قالی و دوغ می خوردی

خدای من روانی شدم یه لحظه از دستت

تا بابایی اومد و تو رو برد و یه فرش نشسته موند و من و گریه و خنده اممتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)