آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

ترک شیر

1395/4/26 15:39
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم نفسم عسلم

چقدر دوست داشتنی هستی...

بی نهایت دوستت دارم و تازه بعد از کلی درس ریاضی و محاسبات پاس کردن تازه الان معنی بی نهایت رو می فهمم...

زبونم قادر نیست که بگم چقدر خوبی

همه مادرا همین حس رو نسبت به فرزندشون دارن

تقریبا 10 تیر ماه 95 بود که دیدم همش چسبیدی به من و شیر می خوری و غذا خوردن رو تعطیل کردی و از اونجا بود که ...

یهویی با چشای گریون به همراهی بابات این تصمیم بزرگ رو گرفتیم که جنابعالی رو از شیر بگیریم

واقعا پروسه سختی بود

فلفل زدم

از اولی خوردی دهنت سوخت با چشمای گریون گفتم مامان می می اکی شده زبونت می سوزه

گفتی از اون

از اون هم خوردی و دهنت سوخت

دیگه همش خودت میگفتی می می بد مزه شده

دهنمو میسوزونه

بمیرم که خیلی برات سخت بود...

چند شب اول تمام پارک ها و شهربازی ها رو رفتیم تا شما یادت بره شیر می خواستی و حسابی بازی کنی و خسته بشی و خوابت بگیره

البته یک بار گفتی مامان بریم بشوریم بعد بخوریم... ای شیطون بلای من

دیگه منصرفت کردم

خدا رو شکر گذشت و غذا خوردنت خیلی بهتر شده

بازم معذرت که اذیتت کردم

دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)