آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

ترک پوشک

1395/5/31 9:31
نویسنده : مامان
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

از اونجاییکه بهداد بهترین پسر دنیاست و من قرار نبود تا دو سالگی از پوشک بگیرمش اما یهویی خودش گفت مامان من بزرگ شدم پوشک نمی خوام

من میگم تو بهترینی هیشکی باورش نمیشهچشمک

عزیزم به راحتی و با کمک خودت از پوشک جدات کردم و الان مثل آدم بزرگا شدی فدات بشم...محبت

یه اتفاق جالب دیگه که دیروز رخ داد

تو ماشین نشسته بودیم که یهو یه ماشین دیگه پیچید جلومون و بابایی اعصابش خورد شد و داد زد مرتیکه آشغال خجالت

هیچی گذشت و من کلی به بابات گفتم از این حرفا نزن بچه یاد میگیره!

رفتیم جلوتر باز یکی دیگه یه خطایی تو رانندگی کرد و ایندفعه با توجه به حرفای من بابایی فقط یه بوق به نشانه اعتراض به راننده خاطی زد ... اما جنابعالی شروع کردی به گفتن این جمله (مرتیکه آشغال مرتیکه آشغال مرتیکه آشغال ) با دعوا و مرافعه

من و بابایی نمیدونستیم بخندیم یا دعوات کنیم

دیگه به این نتیجه رسیدم که بگیرمت و کلی بچلونمت و بخورمت که اینقدر طوطی هستی... فدات فدات فدات

پسندها (2)

نظرات (0)