آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

ماه هفتم

1393/3/27 8:41
نویسنده : مامان
140 بازدید
اشتراک گذاری

آقا رضاي گلم يا به قول باباييت آقا عليرضاي گلم سلام

چند روزي هست رفتم ماه هفت

کم کم به پايان دوران بارداري نزديک ميشم هر چند هنوز راه طولاني و سختي در پيش دارم اما با فکر کردن به اينکه قراره سه ماهه ديگه بغل بگيرمت و ببوسمت همه سختي ها و انتظارها شيرين ميشه.

عزيزکم جام جهاني هم چند روزي هست شروع شده

ديشب تيم ملي ايران با نيجريه بازي داشت که من و بابايي هر شب همه بازي ها رو از طريق اس ام اس پيش بيني ميکنيم

من امتيازم از بابايي خيلي عقب تر بود تا اينکه ديشب با پيش بيني نتيجه بازي ايران و نيجريه و گرفتن امتياز دو برابر تونستم امتياز خودمو به بابايي برسونم.

نتيجه بازي صفر - صفر شد...

شانس آورديم نباختيم هر چند با کمي دقت ميتونستيم هم ببريم....

پسر نازم دوست دارم در آينده ورزشکار باشي و قهرمان 

حالا هر ورزشي که علاقه داري اما اهل ورزش باشي

بهم قول ميدي؟          

مرسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

پسندها (1)

نظرات (0)