آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

فک و فاميل

1393/1/26 9:04
نویسنده : مامان
136 بازدید
اشتراک گذاری

نازنينم

من هفته 17 هستم اما هنوز حرکاتت رو احساس نمي کنم

دوست دارم هر چه زودتر حست کنم تا بتونم بهتر باهات ارتباط برقرار کنم

سر کار خيلي باهات حرف مي زنم

همه دختر و پسراي عمو و عمه و خاله و دايي رو برات معرفي کردم

احساس مي کردم خوشت مياد که اينارو بهت ميگم

همينطوره عسلکم ؟

تا الان دو تا دختر عمه داري(باران و مهتاب) که سومي هم تو راهه و زودتر به دنيا مياديعني 4 ماه از شما بزرگتره(آناهيتا)

دو تا پسر عمو (سيد علي و سيد محمدجواد) و يکي دختر عمو (مهديس سادات)

چهار تا دختر خاله (هانيه ، فاطمه ، سعيده ، يسنا) يکي دختر دايي (مهلا) و يکي پسر دايي (پويا)

و اينا ان شاالله رو به افزايش هست

يه چيز جالب اينه که توي هر دو تا خانواده نوه هفتم هستي و هفت هم عدد مقدسيهلبخند

دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هستی
29 فروردین 93 23:51
آخی نازی چه مامان با احساسی امیدوارم نی نی کوچولوت صحیح وسالم بدنیا بیادوبتونی تمام حس مادرانتوبهش منتقل کنی روزای خیلی قشنگین ازش لذت ببرمامانیبه وبلاگ هستی جونی هم سربزن خوشحال میشم
هانیه(دخترخاله)
9 تیر 93 11:11
اطلاعات جالبی بود فکر کن نوه28 بود!!!!
مامان
پاسخ
[اگه 28 رو به 4 تقسيم کني ميشه 7 ]