آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

1

1394/1/10 7:57
نویسنده : مامان
149 بازدید
اشتراک گذاری

تا بحال کمتر وقت شد بنويسم از کارهاي آقا سيد بهداد

اما از اين به بعد که مثلا سر کارم اما بيکارترم

و اين است رمز عقب ماندگي کشورمان ايرانخندونک

بهداد گلم هنوز نميخزه ، چهار دست و پا هم نميره . فقط غلت ميزنه و سر بالا ، دستا بالا ، پاهاشم بالا فقط شکم رو زمين ميمونه

يعني اگه بذارمش تو آب شناي پروانه نميدونم شايدم غورباقه بره

والا

وقتي اعصابش خورد باشه ميگه بابا بابا ما ما ما ما

همش ميخنده خدا رو شکر اما امان از وقتايي که خواب بره

دقيقا رو اعصاب من راه ميره تا اينکه خواب بره

عاشق بجه هاست

همه بجه ها هم عاشق بهداد هستند

سيدعلي ميگه من زن نميخوام من فقط بهداد رو ميخوام

راستي ديروز دخترخاله بهداد به دنيا اومد من آقا بهداد رو گذاشتم پيش مامان جون و رفتم زايشگاه

به نظر شبيه يسنا مي اومد حالا عکسشو هم ميذارم

فعلا باي

 

پسندها (2)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:28
سلام عزیزم اولین بهار جوجه طلایی تون مبارک انشاالله زیر سایه پدر مادر سالم و سلامت باشه