آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

روز مادر

1393/1/31 10:46
نویسنده : مامان
141 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزکم

امروز روز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادره

نمي خواي به مامانت کادو بدي؟

مي دوني الان مامان دوست داره چي ازت کادو بگيره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اينکه يه لگد بهم بزني و من حست کنم نیشخند

خدا رو شکر همه چي فعلا داره خوب پيش ميره

ديروز توي سونو دوباره قلب کوچولوتو که تند تند ميزد ديدم

دوست داشتم تا صبح روي تخت بخوابم  و حرکاتت رو تماشا کنم اما ضرر داره براي گل پسرم

تازه دارم ميرم توي ماه پنج و دکتر گفت تقريبا دو هفته ديگه ني ني رو حس خواهي کردقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هستی
31 فروردین 93 16:02
روزشماهم مبارک مامانی حس خیلی قشنگیه که مامان بشی واین روز وبهت تبریک بگن.من لینکت کردم اسمتو توی پیوندهام نوشتم (میوه دل مامانی) آخه گل پسرت هنوزمهمون دل مامانشه ولی عوضش میکنم
بابایی
31 فروردین 93 16:19
مگه بابایی هدیه بهت نداده
مامان مهدیار
1 اردیبهشت 93 20:44
سلام عزیزم .هم روزتون مبارک .هم مامان شدنتون .به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم .اگر با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنیت.درضمن نظر یادتون نره.ممنونم