آقا سيد بهدادآقا سيد بهداد، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زندگي مشترکمانزندگي مشترکمان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ني ني کوچولوي ما

زود تکون بخور ديگه...

1393/2/9 14:38
نویسنده : مامان
144 بازدید
اشتراک گذاری

سيدرضاي گلم سلام

ماماني باورت نميشه چقدر منتظرم تکون بخوري من حست کنم

همه ازم ميپرسن نينيت حرکت ميکنه؟و منم ميگم نه ، هنوز زوده

اما پسرم من ديگه کم کمک دارم ميرم هفته 19 پس تنبلي نکن و خودي نشون بده

قربونت برم منتظرماخیال باطل

پست بعدي خبر شيرين تکون خوردن سيد رضاي گلم خواهد بود... ان شاالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
9 اردیبهشت 93 17:34
سلام مبارک باشه مادرشدنت انشاالله فرشته ات رو سالم بغل بگیری من میتونم تو تزیین سیسمونین کمکت کنم یه سری نمونه کارهام تو وبلاگم هست ولی فقط به اونها بسنده نکن هرمدلی که بخوای میتونم برات درست کنم http://feltcollection.blogfa.com/
shirin
10 اردیبهشت 93 17:16
سلامممممممممم وبلاگ اقا رضا مبارک دوستم انشاله عکسای سیسمونی و تولدش رو بزاری دوستم مرسي شيرين جونم
نازنین
10 اردیبهشت 93 22:35
سلام... وبلاگ جالبی دارید. خوشحال میشیم اگه به ما هم سر بزنید.